Werving

Panel > Werving

Leden worden via tekst-links, banners, e-mail campagnes, mond-tot-mond reclame, editorials en een uitgebreid partner-netwerk gerekruteerd. We hebben vanaf het begin multi-sourcing werving toegepast voor het rekruteren van nieuwe leden.

Diversiteit is van essentieel belang in de samenstelling van een online panel. Speciale wervingscampagnes zijn ontwikkeld voor ouderen en allochtonen. Structurele samenwerking met gerenommeerde webpartners, uitvoerig geteste banner acties, en simpele registratie-processen zijn de succesfactoren voor een continue instroom van nieuwe hoogwaardige leden.


Gemotiveerde leden

Elk nieuw lid kiest er bewust en ondubbelzinnig voor graag mee te willen werken aan online veldwerk. Als één van de eerste partijen heeft PanelClix een dubbel opt-in registratie proces toegepast. Dit houdt in dat elk nieuw lid dat zich heeft aangemeld op de website ook nog eens positief moet reageren op een toegestuurde e-mail. Bovendien geven leden, door het verstrekken en up-to-date houden van hun eigen profiel, nogmaals expliciet aan dat ze zeer graag mee willen werken aan uw marktonderzoek. Hoe complex uw onderzoek ook is, PanelClix is in staat de kleinste doelgroepen te benaderen. Bovendien hebben we de mogelijkheid elke steekproef volledig representatief te maken voor zowel de online als de offline populatie.